štvrtok 24. marca 2016

Rok 2015 na fotkách

Rok 2015 bol úžasný. Spoznala som osobne mnohých zberateľov, čo si nesmierne vážim, bola som u dvoch zberateliek doma na návšteve, za čo neskutočne ĎAKUJEM, zúčastnila som sa na svojom prvom zberateľskom zraze a vďaka Barbie som sa dostala aj do svojej milovanej Prahy.
Pribudlo k nám nádherných 71 kúskov, podarilo sa mi zohnať dlho vytúžené nádherky, dozbierať Barbie Basics, proste fakt úžasný rok, za ktorý moc moc ĎAKUJEM a teraz pár foto, ktoré som našla v mobile, sú to len také výberové momentky, ale hádam potešia.
Nie všetky bábiky na týchto fotkách sú moje, ale drvivá väčšina áno

Prvý balík z US, moja nie je Locket Suprise Kayla, Venetian Muse a jedna z Basics Steffie

Druhý balík z US, moja nie je Nisha, Chip a Skipper

Predposledný balíček z US, ktorý dorazil 20.10. 2016, moje nie sú druhá Tris a Katniss

Októbrový pohľad na poličky nad posteľou

Októbrový pohľad na poličky oproti posteli

Októbrový pohľad na Basics


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....