nedeľa 6. marca 2016

Pre Tomina

Keď som zbadala inzerát na I love Barbie, hneď som si spomenula na Tomina, ktorý mi ju v Prahe ukazoval, ale bol nešťastný, lebo nemala svoje originál šperky. (Tom je asi zrejme "postihnutý" pôvodným stavom ako ja :-D). V inzeráte bol aj Ken, ktorého ešte nemal a tak som sa v jednu upršanú sobotu s mojim novembrovým zápalom pľúc vybrala do Rače po nich a dnes prinášam pár fotiek. Niekde som žiaľ zapatrošila tú papučku od Barbie, prehľadala som celú izbu a stále som ju nenašla 😒


Tominovi išlo hlavne o šperky, takže som mu samozrejme odfotila tie

No Keníka sa mi akosi podarilo zachytiť len takto

Ken

Šaty a doplnky Barbie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....