utorok 8. marca 2016

Blond v červenej

Tieto fotky ste už mnohí videli na facebooku, ale pre tých, ktorí náhodou nie sú v našej super skupine. Tých fotiek šatočiek mám dosť, takže ich aj dosť uvidíte.

Moje dievčatá. Boby mám na jej pôvodnom tele. Po fotení som si všimla, že som jej dala iné topánky, než sú na inšpiratívnej fotke. Zamerala som sa na zavretú pätu a nevšimla som si otvorenú špičku, hoci tiež také topánky mám. Bobby má na sebe šaty od Barbie Basics Red Target (dress) Mackie, náušnice sú od Look Red Carpet Blue Jumsuit, doplnky sú z prve doplnkovej sady Basics Red Target.
Estrella má nohavice od Bobby, bundu a doplnky má z druhej Basics Red Target doplnkovej sady, teda až na okuliare, lebo tie, ktoré sú na inšpiratívnej fotke, som v danej chvíli nevedela nájsť.







Bobby, padla ti kabelka

Tak a už ju máš naspäť


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....