nedeľa 20. marca 2016

Staršie veci z obchodov

Dnes prinesiem staršie fotky z obchodov, niektoré sú ešte z roku 2015, ale bolo mi ich ľúto vymazať, keď už som ich nafotila a nafotila som ich samozrejme pre vás, takže sa kochajte.

Táto fotka je z Lidlu, keď autíčko pre Barbie zlacnelo na 15€ a bola som vo veľkom pokušení. Nakoniec som pokušenie ovládla. Fotka je z 24. 11. 2015

Fotka je z Dráčika Aupark, keď tam dorazili Popolušky, modrú tam už nejaký čas nemajú a svadobná je vo výpredaji, čo ste už na nejakých mojich fotkách určite videli. Fotka je z 20. 12. 2015

Vianočný výklad jediného klasického Dráčika, alias na Obchodnej.

Táto fotka je z Lidla a je z 02. 01. 2016

Táto fotka je z Terna (obchod s potravinami), ktoré mám blízko paneláka (asi 5 min), stoja tam necelých 30€ a sú tam všetky tri dodnes

Táto fotka je z Pompa Retro, robená je niekedy začiatkom roka, keď táto bábika zlacnela na polovicu a ja som mala neskutočný problém jej odolať, ale zvládla som to

Túto slečnu som objavila v Kiku na Poštovej, kde sme jeden piatok boli s mojou super kamošku Luckou blbnúť.

Spy Squat Barbie v Pompe. Iné novinky nemali. Fotka je z 08. 02. 2016

Táto foka je z Dráčika Aupark, kde som prvýkrát videla The Look City Shine v Dráčiku pokope. Teraz sa začali akosi objavovať v Dráčikoch, hoci ja už mám všetky štyri slečny doma, len dve ešte neboli na blogu predstavené. Dnes (15.02: 2016) som v ňom bola a Look Aphrodité už nemajú. Fotka je z 08.02. 2016


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....