štvrtok 14. apríla 2016

Balík z USA 1/2016

Krátko po nájdení si novej práce som si dala poslať prvý balíček z US. Došiel mi teda už do novej práce a čítal krásnu Nishu pre Ľuba, Look City Shopper Mackie pre jednu dámu, Look City Shopper Steffie, Barbie Basics 1.5/03, Bedtime Barbie a dva doplnkové sety Barbie Basics.


Po príchode domov sme spravili pár fotiek

Nisha

Tento krásny setík pre BB002 mám vďaka môjmu skvelému bráškovi, dostala som ho ako darček k posledným narodeninám.

Basics pak 2.5/02 na ten som strašne hrdá, podarilo sa mi ho kúpiť za 30 dolárov, čo je síce príšerná suma, ale pri jeho cene je to vlastne úplná pohoda.

Look City Shoopper Mackie šla od nás ďalej

Steffienky spolu. Možno sa divíte, že vidíte moju Skarlet opäť. No tá moja išla ako vianočný darček, keďže som vedela, že táto to už do Vianoc nestihne a tak je

Po Bedtime som túžila dlhšie, minulý rok v lete ju predávala jedna slečna v nejakej facebookovej skupinke za 9 dolárov, tak som to riskla, nemá síce svoju krabičku a chýba jej aj kefka, ale bola ešte stále pripevnená o kartón.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....