utorok 26. apríla 2016

Rock angel

V deň, keď som fotila Audrey, som otvorila aj môj prvý džínový setík a hoci je Audrey anjel, to jej dymové líčenie ma od začiatku zvádzalo spraviť z nej rockerku a trošku sa s tým pohrať. Tu sa môžete pozrieť na moje prevedenie. Chcelo by to inú sukňu, ale v domácich zásobách som nič lepšie nenašla.

Keby to niekoho zaujímalo, tak sukňa je od FF Teresky z vlny A, budička a topánky z džínového Basics setu 01, náhrdelník a pančuchy z Basics setu z kolekcie 1.5







Potom sme ešte niečo poskúšali, lebo chúďa Adriana ostala bez sukne.

Potom som zvolila šaty od Hanneton

Šaty som doplnila, ale nebolo to ono





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....