piatok 29. apríla 2016

Skupinovky

Toto fotenie vzniklo klasicky pri upratovaní. Nebudú tu morské panny, ktoré mám pocit, že fotím pomerne často a ani Basics, ktoré ozaj fotím často, ale ten zvyšok, čo dokázal vytvoriť nejakú skupinku, tu máme.

Začneme mojou srdcovou záležitosťou a teda plážovými sériami

Cool Colors

Dlhovlásky

Fashion Fever dámy z krabičkových balení

Fashion Fever Teresky z veľkých balení

Top Modelky, najnovší úlovok na tejto fotke ešte chýba

Kĺboví Fashionistas

Style

Nekĺbové Fashionistas, obe pochádzajú z kolekcie 2015 a obe som dostala ako darček. ĎAKUJEM

Pôvodne som chcela pri týchto fotkách skončiť, ale nakoniec som nafotila aj slečny z poličky oproti posteli.

The Landmark Collection

Vianočné

Narodeninové

Museum Collection

The Look. Kornélia tu na tejto fotke nie je, lebo som jej akurát umývala ten sajrat z vlasov.

Fashion Fever tubové Teresky. Moje veľké lásky, snáď si ich už čoskoro podokončujem

DOTW - ešte je tu aj jedna dáma, ktorá už u nás momentálne nebýva.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....