sobota 2. apríla 2016

Šatičky od Ivušky

Krátko po mojich meninách (začiatok februára) mi napísala "slovenská" Ivka, či by som nemala záujem o niektoré zo šiat, ktoré predáva. Rýchlo sme sa dohodli. Nafotila som ich na bábikách Style a mojom jedinom Fashionistas Kenovi.

Z Ivkinej predajnej fotky som si vybrala šaty prvé od Dream House Raquelle, tretie od Dream House Midge a posledné, ktoré už v svojej zbierke mám.

Tieto šaty ste už u mňa mohli vidieť viackrát a keďže sú u mňa obľúbené, tak prečo ich nemať rovno dvakrát?

Šaty som doplnila o strieborné topánky. Pôvodne som si myslela, že ide o topánky, ktoré boli originál k týmto šatám, ale neskôr som zistila, že som sa mýlila, ale to mi vôbec nevadí.






Bodkované šaty šli samozrejme Midge





Červené hviezdičkové šaty dostala Raquelle

Šaty som doplnila o červené glitrované topánky


Tieto skvelé šaty som už raz od Ivky dostala ako darček a obliekla som do nich Dominiku, ktorá ich má stále na sebe a tak som obe dámy nafotila spolu.



Raquelle

Okrem šiat som od Ivušky dostala aj kopu doplnkov


April som potom prezula a postavila som ju k Tomovi

No a tak mi akosi vznikol nový párik

Náhrdelník je zrejme zo sady, z ktorej už mám okuliare, kabelku a čižmy

Ružová kabelka

Dostali sme aj náušničky, ktoré vyskúšala Dominika

Náušničky som síce musela trošku zrezať, ale nakoniec Dominike padli ako uliate a tak som jej ich aj ponechala. Sú síce miestami už zošúchané, ale nevadilo mi to.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....