pondelok 25. apríla 2016

Barbie Basics Look 01, Collection 002

Tento krásny doplnkový setík mám vďaka môjmu úžasnému bráškovi, ktorý mi na narodky dal nejaké tie peniažky so slovami, tak tým tvojím babám niečo kúp a ja som nelenila a objavila úžasný setík za dobrú cenu a už aj stláčala magické tlačidielko BUY IT NOW.

Zadná strana ma trošku prekvapila, že sú na nej aj modelky a model z ďalších setov.


Bok, druhý bol klasicky priehľadný

Po rozbalení

Časopis, na ktorom prekvapivo nie je Basics bábika, ale top modelka. Zhodou okolností, v čase písania tohto článku, už posledná, ktorá mi chýba do partie.

Týmto si ma Mattel neskutočne získal. Ja som v reálnom živote maniak na tenisky, takže mojim snom bolo mať tenisky pre Model Muse. Nie je ich veľa, tak som rada, že sú jedny aj u mňa.


Členkové čižmičky sú zo setov tiež už dosť známe, tentokrát vo fialovej.

Známe Basics sandálky, má ich napríklad plavková Mbili, Targetová Steffie džínová

Klasické plné lodičky, má ich napríklad Barbie Basics Red Target dress Mbili, len teda tieto sú žlté

Tieto lodičky ma fakt prekvapili. Takéto ešte v zbierke nemám a tie nity sú 3D, teda sú aj vylisované, nie len namaľované.

Klasické Basics lodičky - tentokrát v šedej so žltou prackou


Náramky

Bunda

Kabelka/taška

Okuliare

Pavlínka oblečená podľa krabičky



Certifikát(to aby nebolo náhodou málo fotiek :-D)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....