piatok 15. apríla 2016

2013 Look City Shopper Steffie - Kornélia

Túto bábiku som mala už zakúpenú dosť dávno. Kupovala som ju nahú a neskôr som k nej dokúpila aj šaty so všetkými doplnkami.
Veľmi som sa na ňu tešila, obzvlášť potom, ako ju Tom kúpil v nejakej Bambuli a dokonca sa objavila aj na Mall. Musím uznať, že za tú cenu som ju ja doviezla zo zahraničia, ale nevadí. Veľkým sklamaním boli pre mňa šaty, hlavne ich materiál a nekvalitné ušitie a potom vlasy. Sú neskutočne polepené tým úžasným lepidlom.
Kornélii som dala meno najprv Nela, ale keďže sa mi spája s Nelou Pociskou, ktorú moc nemusím, tak som jej to predĺžila na Kornélia, podľa jednej kočky, ktorú som spoznala na mojom úplne prvom hudobnom festivale v Bukovej.
Kornélia má žiaľ do polovičky veľmi mastné vlasy, až jej robia plešinu 😢

Kvalita ušitia šiat ma teda príliš nenadchla



Platinový melír je veľmi decentný, takmer ho vo vláskoch nie je vidieť


Náramky





Topánočky sú úplne v pohode, ľahko sa obúvajú, ale nepadajú, tento typ majú aj plavková Goddess, Lea/Kayla a Aphrodité



Spolu s Hennriet a Samanthou


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....