štvrtok 7. apríla 2016

Fashionistas Fashion Pack

Tento Fashion Pack som zobrala z jedného veľmi jednoduchého dôvodu a to cena. Bežne je k mání za 10€ v Dráčiku, pred Vianocami mali nejaké v Kauflande okolo 5-6 euro, aj som chvíľu na ne pozerala, ale keďže som vtedy do Barbie dosť investovala, už som nechcela moc míňať. Iné to bolo raz podvečer, keď som sa vybrala dokúpiť nejaké potraviny na večeru a budúci obed. Keď tu zrazu na mňa vykukli samé Barbie zľavy a Fashion Pack za 2.09€, už mali síce na výber len tento, ale no nevezmi to. Tak som vzala, o čo radšej som bola, keď sa do neho pohodlne obliekli bábiky s model muse telom. Viac fotky:

Balenie

Zadná strana balenia

Takže nohavice išli na Takeshiho

Nohavice zozadu

Tak a už skoro oblečený

Košieľku tiež pekne zapne

A už kompletka

Sayuri

Topánky

Sayuri dostala aj kytičku, lebo Takeshimu sa nevpratala do ruky

Kabelka

Opasok

Šaty

Nakoľko som v novom oblečení mala oblečený manželský pár a bolo tri dni po Valentínovi (17.02.), nemohla som odolať urobiť pár zamilovaných fotiek


Táto fotka vznikla, aby ste videli šaty odzadu














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....