pondelok 18. apríla 2016

Po obchodoch

Myslím, že názov článku je jasný. Neviem, kedy sa mi ho podarí zverejniť, takže toto sú fotky, keď sa jarné novinky začali ukazovať v Dráčiku a posledná je z Tesca. Doteraz neviem, či som urobila dobre, že som si žiadnu z tých členkových bábik nekúpila, ale v tomto mesiaci som si kúpila až tri iné bábiky, tak možno neskôr, ak na mňa niekde počkajú.

Výpredaj v Kauflande

Z Dráčika

Toľko nádhery pokope. Ja tie morské panny asi nikdy neprestanem milovať, aj keď je mi trochu ľúto, že sa vrátil Mattel k celoplastovým verziám

Jedna z mojich obľúbených bábik pre tento rok - morská panna s tvárou novej Teresy

Do Dráčika sa nám vrátila aj modrá Popoluška. BTW: na Dráčikovskej stránke sa dajú objednať aj tieto Look, sú zaradené pod tými staršími, len si tam treba navoliť správny kód 😊 kto náhodou máte o nejakú záujem a nemáte ešte doma.

Z Tottally Spy mali zatiaľ len Barbie, pod ňou zapletacia Barbie

Dosť dlho som si myslela, že mojou prvou MH bude táto Jinafire. Je prekrásna.

Konečne som na živo uvidela aj Gem Mermaid Barbie a páči sa mi. Všetky štyri nové morské panny sa mi hrozne páčia a táto asi úplne najviac.

Ešte pred ich vyrobením, som si myslela, že táto bábika je len jedna, tak sa mi podobali

Tentokrát autíčko od Airfixu. Škoda, že tieto stavebničky sú pomerne drahé a ja mám tak málo miesta v izbe

Táto Frankie ma u Lenky tak zaujala, že nakoniec so mnou odpochodovala domov. Takže už aj ja mám Monsterku!

Malé princezné z Nikdynekončiaceho kráľovstva vlasov sú nádherné. Majú krásne vlásky a tieto dve aj príjemnú snedú pleť, hlavne tá ružovovlasá.


Tak a Tesco bonus: Style bábiky s členkovým kĺbom. Mali aj druhú Barbie v sukničke, ktorú ste mali možnosť nedávno vidieť u Rachelle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....