streda 27. apríla 2016

Keď prekvapím samú seba....

Ani neviem, ako presne začať tento príbeh...bábiky z Monster High som začala postupne okukovať v obchodoch už v priebehu minulého roku, čo ste si mohli všimnúť aj na mojich fotkách z obchodov. Občas som nejakú aj zobrala do ruky a potom som ju zase dala naspäť do poličky v obchode. Pozrela som si aj nejaké diely seriálu a plus-mínus som sa aj vďaka Hanneton zorientovala aspoň v základných postavičkách.

Pamätám sa, ako by to bolo včera (reálne už je tomu takmer mesiac a kým si vy to budete čítať ubehnú asi aj dva-tri), vo štvrtok som si prečítala tento článok u Lenky a bola som touto Frankie očarená. O čo väčšie bolo moje prekvapenie, keďže som si myslela, že už ide o pomerne starý kúsok, keďže ona sama píše, že ju dcérke kúpila už dosť dávno, keď som ju hneď na druhý deň videla v Dráčiku, cena bola super a tak som si odkráčala nočným piatkom 26.02. so svojou prvou príšerkou. Ešte v ten večer som ju rozbalila a tu sú fotky:



Tradá, moja prvá Ghúlka

Počas fotenia už bola pokročilejšia hodina a tak vám Frankie posiela pusinku na dobrú noc


Milujem jej pohyblivosť


Na MH ma fascinuje ich pohyblivosť a preto som neodolala urobiť s Frankie pár aktov.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....