sobota 9. apríla 2016

Top 10 tvárí

Mali sme na facebooku preloženú takú hru z Flickeru, teda Top 10 tvárí, teda mali ste vybrať svojich 10 najobľúbenejších tvárí a potom ste vybrali proste nejakú svoju bábiku (možno aj nejakú, o ktorej snívate). Prvých 5 tvárí som vybrala razom, potom to šlo ťažšie, ale tu je môj výber. Samozrejme všetky tieto tváričky a aj iné mám hrozne rada, ich poradie nie je, že túto mám najradšej, túto menej. Proste toto je mojich Top 10 tváričiek:

Mojich 10 Top tváričiek

Kayla/Lea, Mackie, Raquelle, Louboutin a GG

Teresa, Goddes, Mbili, Stefie a Adria

Teresa 1990 - medzi mojim výberom nemohla táto tvárička chýbať. Som jej milovníkom od počiatku môjho zbierania a stále ju veľmi ľúbim. Vybrala som jednu z posledných predstaviteliek tejto tváre. Je to nádherná Lauren z 5th Harmony, ktorá mi príde ako jedna z najkrajších Teresiek vôbec.

Goddess 1998 - Goddesska nemohla v mojom výbere chýbať. Vybrala som si Rinku (Diwali) nakoľko je pre mňa jedna z najkrajších Barbie vo všeobecnosti.

Adria/Desire 2001 - vyberala som si medzi Adriou a Ashou a vyhrala pre tentokrát Adria. Z mojich troch Adrií som vybrala Maritu. Bola to moja prvá černoška v zbierke a mám ju neskutočne ráda.

Mbili 2001 - nemohla som túto tváričku vynechať. Pre mnohých najkrajšia černošská tvárička. Vybrala som Sunnivu (DOTW Kwanzaa) pretože pre mňa býva menej fotená a je nádherná

Steffie 1971 - Stefienka nemohla chýbať. Vybrala som Janku(Top Modelka Summer), ktorá je podľa mňa taká najväčšia sexyca z tých mojich Steffie. Táto tvárička vie byť aj jednoducho milučká alebo sexycu.

GG/Ceo 1998 - vybrala som túto veľmi používanú tváričku, lebo ju mám rada. Mám aj pár zberateľských, ale vybrala som Pinky(Hairtastic Barbie) kvôli tomu, že je to prvá bábika, ktorú si pamätám, kde a kvôli čomu som si ju kúpila. V podstate je to pre mňa taká prvá bábika z dospelosti, aj keď pred ňou som si kúpila nekordinovane a bez pamätania ešte tri.

Mackie 1991 - Mackie v mojom výbere nemohla v mojom výbere chýbať. Vybrala som Keenu(Irish dance) práve preto že je trošku netradičná, aj keď červenovlasých Mackie je tiež dosť, ale nie sú až tak známe ako tie blond.

Raquelle 2010 - Mary som vybrala z mojich Raquelle. Bola to pre mňa rozhodujúca bábika, považujem ju za svoju bábiku, ktorá rozhodla. Po nej sa už moje zberateľstvo riadne rozbehlo. Inak je to jediná morská panna s tvárou Raquelle.

Glimmer/Louboutin 2009 - tu to bolo jasné. Je to nádherná tvárička, mám ju síce iba v Basics verzii a vybrala som práve Estrellu (BB 2.5/14)

Kayla/Lea 2000 - vybrala som Sayuri (BB 001/05). Proste z mojich Kaylí/Leí je proste tá TOP.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....