sobota 2. júla 2016

David v novom oblečení

Toto oblečenie som prvýkrát videla v Dráčiku v Nitre pri stretnutí s Mary. Tá mi ho dokonca zakúpila k narodeninám a týmto jej chcem aj odkázať, že áno, chcela som ho dvakrát, takže je to úplne v poriadku. Tento setík mi kúpil Ľubino a ja mu zaň vrelo ďakujem. V deň, kedy som si ho vyzdvihla na pošte, som ho konečne uvidela aj v našom Dráčiku, ale povedala som si, že tri oblečky už neuživím. V jednu sobotu som zobrala Davida aj oblečenie do práce, kde som ho rozbalila a plánovala pofotiť cez obedovú prestávku na našej veľkej terase, ale nestalo sa tak a nakoniec som ho pofotila cestou z Dráčika Lamač, kde som bola po svoju Carly II.

V práci


fotiť som bola na Hálovej škole

Boty





Mobil sa mi dáko nepodarilo moc odfotiť


David s Carly. Nie, nemusíte sa báť, nebude nový párik u mňa :-D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....