utorok 12. júla 2016

V utorok

V utorok sa končil môj výlet u maminy a konečne mi prišiel mail, že balík s prvou IT na doručenie, ale pani poštárka mi ho nepriniesla, že vraj to zrejme pôjde poštovým kuriérom, zaúpela som, ale čo mi ostávalo. Vytočila som číslo na infolinku pošty, kde mi správu potvrdili a dokonca mi slečna ochotne dala aj číslo na kuriéra, ten mi povedal, že na Motyčky dôjde až okolo pol druhej. Tak to nie, to by som nestíhala, dohodla som sa s ním teda, že sa stretneme v Bystrici a tak aj bolo, stretli sme sa pred Európou, kde mi odovzdal balíček.

Úplne prvá fotka mojej úplne prvej IT. Svietilo mi do mobilu také slnko, že som netušila, čo fotím. O chvíľu sa strhol dážď a ja som si zašla ešte do AllToys.

Klasická s plnoštíhlou

Nízka s vysokou

Výklad AllToys Európa Banská Bystrica

Vybalená svietiaca morská panna ma lákala sa ísť s ňou do toho výkladu pohrať


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....