streda 6. júla 2016

Fashionistas 2016 Glam Team Original 16 - Asha

Pri mojich počiatkoch zháňanania Fashionistas som narazila na túto nádhernú Ashu, ktorá je mierne netradičná, keďže nie je černoška. Podobne ako mnohí predo mnou a po mne, ani ja som jej neodolala. Môžte ju vidieť na blogu u Ľuba, či u Renky, ale viem, že ju časom uvidíte ešte na minimálne jednom blogu 😉

Bábike som dala meno Asha, akosi sa mi to k nej hodí. Vybalila som ju tesne pred mojim odchodom do BB a pri vybaľovaní mi niekam odletela jej originál teniska, nemala som ju už čas hľadať a preto uvidíte na fotkách moju Ashu v teniskách od Style Barbie z tretej vlny.


Zadná strana zobrazuje celú kolekciu

Takmer ihneď som si všimla, že Asha má nové telíčko a tak sa fotenie zmenilo na porovnávačky




Veľmi sa mi páči, že vie bábika sama stáť. To je teraz moja veľká zábavka, stavať bábiky







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....