sobota 23. júla 2016

Frankie Stein Basic 2

Keď som začala objavovať Monsterky, Hanneton mi dala perfektnú stránku na ne a tam som sa zamilovala do tejto Frankie. Ako už iste viete, aj túto Frankie som si doniesla z Prahy. Zahovorila som si ju u Míši a Peťa bola taká superná, že mi ju ešte spolu s jednou, ktorú som ale Míši nechala, doniesla na zraz.
Po dlhšom čase som bola fotiť vonku a toto je aj moja prvá Monsterka nafotená vonku.

Predajné balenie

Moja Frankie


Lodičky


Oblečenie na tejto Frankie je veľmi pekné a prepracované, tvorí ho dlhá košeľa, vesta a legíny.

Vesta

Legíny

Náramok

Náušnica


Kabelka sa dá zvrchu otvoriť


Ramienko kabelky sa dá rozopnúť

Vlasy má asi z mojich Frankie najdlhšie a najhustejšie

Ešte raz záber na kabelku





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....