nedeľa 24. júla 2016

Fashionistas 43 Lacey Blue and Fashion

Nie je to tak dávno, ale nejaký čas to už predsa len bude, bolo to v tú sobotu, keď bol deň bábik a ja som vtedy mala ozaj bábikovský deň. Okrem iného som v ten deň kúpila v AllToys Avion aj túto bábiku pre Terku. Mne osobne sa nepáči, hoci na jej fotkách a aj u Peti vyzerá fajn. Na mojich fotkách fajn nevyzerá, lebo bolo zamračené a prefotiť ju nebol čas, lebo som ju chcela ihneď poslať k Terke. Môžete sa na ňu teda juknúť u nej.




Toto krásne letné oblečenie ma nadchlo hneď.







Som veľmi rada, že Terka sa ju rozhodla fotiť v tom druhom oblečení, ktoré sa mi veľmi páči.

Okrem vysokej černošky mali v AllToys v ponuke aj zvyšné tri dievčatá.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....