sobota 9. júla 2016

Máj - bábik čas

Májový rozpis v práci bol ku mne enormne štedrý na dlhšie voľná, raz som mala štyri dni po sebe voľno a raz dokonca 5 s víkendom. To mi evokovalo, že tak nebudem lebediť 5 dní predsa sama v Blave a hajde navštíviť maminku na hory, aby som rovno spojila príjemné s užitočným, naplánovala som si na sobotu zraz s Ľubom 😉
Stretli sme sa pre Európu - tudíž zatiaľ jediným nákupným centrom môjho rodného mesta, v ktorom sa ukrývajú obe hračkárstva tohto mesta. Takže po úvodnom objatí sme sa vybrali najprv do Dráčika, ktorý je do hlavného vchodu bližšie. Tam sa Ľubo dokonca kutral medzi Monsterkami!!! Zaujímavé nemali akosi nič, mimo radu dráčikovských zvyčajností vybočoval iba set Twillightu.
Tak sme prešili celým nákupákom, aby sme sa dostali na druhú stranu do AllToys a tam nás zachvátila radosť najväčšia - konečne som sa dočkala uvidenia nových telíčok Barbie. Mali rovno všetkých 10 druhov dostupných u nás. Po minútach achkania, ochkania a Ľubovho i môjho váhania sme so Skipperkou v Ĺubových rukách odkráčali k pokladni.

Klasická Summer. Až doma som zistila, že som nepofotila všetky, ale ja som to potom napravila, ale o tom neskôr.

Klasická Goddess. Tá je tak nádherná, ako som ju tam mohla nechať????

Nízka Mbili

Vysoká s novou tvárou

Ľubo ma poprosil o Ryana, o ktorého mi napísal počas balenia a tak som ho už nestíhal prezliecť do jeho vecí. Zobrala som so sebou aj čerstvo vybalenú Ashu a všetky tri Look Sweat Tea.

Moja Carly

Poprosila som Ľuba o Esme, nevestu a slečnu na telíčku Pivotal ako bonus mi priviedol aj jej partnera.

David´s Bridal Eternal Barbie je fakt nádherná, veľmi veľmi ĎAKUJEM, že som ju mohla vidieť na živo a aj nádhernú Esme. Esme je fakt nádherná, po Lauren asi najdokonalejšia Teresa, okrem toho je krásne podobná filmovej Esme.

Ľubinova Karlička

Ľubinov najnovší vtedajší prírastok. Je fakt nádherná


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....