nedeľa 31. júla 2016

2006 Barbie a 12 tancujúcich princezien - Fallon

Fallon ako som už spomínala prišla spolu s Deliou z Nemecka. Pôvodne mala na sebe iné šaty, ktoré patria narodeninovej bábike a uvidíte ju v nich v spoločnom fotení. Ja som ju prezliekla do kompletíku od Simba a dala som jej ružové balerínky. Fotila som ju na štvorhodinovej prechádzke po Železnej Studienke, Kamzíku, Rači a zvyšku BA. Len nadhodím, že som na tento neplánovaný výstup mala obuté sandálky, aj napriek boľavým chodidlám som si však vynikajúco oddýchla. Príroda je úžasný životabudič.








Fallon je druhá moja Lara, ktorá má ešte starší/menej sexy typ maľby a nemá model muse telíčko, zvyšné sú také sexy modelkovské dračice

No a aby ste mali niečo z tej prírody aj vy












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....