utorok 5. júla 2016

Veľké prekvapenie v Dráčiku

Stáva sa Vám niekedy, že keď sa Vám do niečoho nechce, ale nakoniec to urobíte, že je to super? Takto presne to bolo s mojou návštevou Dráčiku na Obchodnej ulici v piatok 27.05.
Ráno som šla kvôli bolesti jazyka k mojej doktorke, tá mi povedala, že to nevyzerá na nič vážne (na šťastie, lebo jazyk dokáže odhaliť aj rakovinu tráviaceho systému) a odporučila mi mastičku. Mám obľúbenú lekáreň a tak som sa do nej vybrala. Bola som z tej bolesti dosť otrávená, chcelo sa mi ešte spať, ale písala som si inou zberateľkou a tá, či sa jej nepozriem na bábiky s gitarami. V podstate som ani nemala cestu okolo nejakého hračkárstva, ale tak som si povedala, nebuď lenivec, sprav si prechádzku a tak som išla z lekárne, ktorá je poblízku zastávky SAV peši k palácu a odtiaľ podchodom na Obchodnú a že som dobre urobila.

A ešte predtým menšia kultúrna vložka, pamätáte si niekto na toto? Ja som si to teda pospevovala ešte aj ako 15 ročná, mala som totiž celú túto kazetu. Áno, čítate dobre, kazetu.

Keď som vyhrabala zo zadu zlacnenú Top Modelku Teresu, skoro som odpadla a verte či nie, na prvýkrát som ju zase zapratala zase naspäť, ale potom som si povedala, že by ju niekto z nás mohol ešte potrebovať.

A už fotky doma. Ani som si ju nestihla pofotiť s mojou Teraz a už išla bývať k Heni.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....