štvrtok 14. júla 2016

Utorok pokračovanie

Dážď nijako extra neutíchal a tak som sa nakoniec vydala na druhú stranu cesty, odkiaľ išiel autobus na stanicu. Medzičasom prestalo pršať a ja som aj taškou, kabelkou a Erin nastúpila do autobusu do Bratislavy. Keďže bol utorok, celú cestu som nemala prísediaceho a celkovo bolo v autobuse dosť miest voľných a tak som si odfotila Erin.


Po príchode do Bratislavy som ešte musela ísť čosi vybaviť do Avionu, to by bolo, aby som sa nezastavila v AllToys, tam mali tiež všetkých 10 druhov (na fotke nie je číslo 17, lebo som si vtedy myslela, že so mnou pôjde domov)

25 - nízka Mbili

15 - klasická Summer

16 - klasická Asha

22 - plnoštíhla nová tvár

20 - klasická krivá Kim

14 - klasická Millie

13 - klasická krivá Millie

30 - vysoká s novou tvárou

24 - nízka Skipper




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....