sobota 6. augusta 2016

Avon Rose Splendor AA 2010 - Annelie

Túto nádhernú Goddessku mám už nejaký ten čas doma a dostala som ju od Terky, ktorá ju prepustila zo svojej zbierky a ja som ju už dávnejšie zháňala, ale neskôr som od nej upustila. V podstate som ju vymenila za inú svoju tmavú Goddess, ktorej podľa mňa u Terky bude lepše ako u mňa už len z toho dôvodu, že má kĺby. Annelie som nechala jej meno, lebo sa mi veľmi zapáčilo a zobrala som ju fotiť k stromu pred školou. Pripomenúť si ju samozrejme môžete na fotkách u Terky.
Bledú verziu si tiež môžete pozrieť u Terky.

Obrázok z krabičky

Beloška

Annelie



Vlásky sú nádherné, husté, jemné, príjemne premelírované

Šaty odzadu





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....