utorok 2. augusta 2016

2000 Paratrooper Barbie - Margaret

Možno si na to ešte niekto z vás spomenie, možno nie, ale na Vianoce 2013 som túto bábiku kúpila svojmu vtedajšiemu partnerovi, ktorý sa teraz rozhodol, že zbierku z dôvodu nedostatku miesta zruší a tak sa Tajfy, ktorú ste na mojom blogu už videli a opäť uvidíte spolu s Margaret ocitli ako zdedené bábiky u mňa.
Rozhodla som sa najprv nafotiť Margaret, nakoľko u mňa na blogu nafotená bola len počas tých Vianoc, čo si môžete pripomenúť, keď kliknete na odkaz. Túto bábiku som prvýkrát videla u Zuzky a vedela som, že po Aviator Barbie to bude skvelý darček pre drahého pod stromček.

Margaret dostala meno po vrchnej sestre zo seriálu M*A*S*H Margaret Houlihenovej, známej tiež ako Šťabajzna. Extra sa nepodobajú, ale my sme s drahým mali také obdobie pripomenutia si M*A*S*Hu v tom období, tak dostala meno Margaret.

Krátke pripomenutie Šťabajzny, žiaľ nenašla som žiadne diely po česky, tak Vám ich nemôžem pripomenúť.
No a ešte do niečoho mi chýba TV NOVA uvádí M*A*S*H v českém znení:

No ale začína sa prejavovať moja typická sentimentalita, tak späť k bábikám. Bábika má aj AA verziu s tvárou Asha 1990.

Pôvodné balenie

Margaret som zobrala fotiť k škole, čo je teraz počas prázdniny jedno z mojich top miest. Bábika má tváričku GG 1998 a gymnastické telo 1993 s klasickými chodidlami. Hurá! Konečne v mojej zbierke.

Margaret ma očarila svojimi zelenými očami. Príde mi, že Barbie so zelenými očami a blond vlasmi je pomerne málo.






Batoh s padákom











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....