pondelok 1. augusta 2016

Šťastná 13

Aj keď sa táto kolekcia volá Barbie a 12 tancujúcich princezien, reálne je bábik 13 a ešte mnoho mnoho viac, keďže mnohé z nich majú svoje AA verzie a Genevieve mnoho podôb, ale to sme si už ukázali minulý rok a kto má chuť, si to u mňa dohľadá.
Krátko po mojom návrate z Prahy, som ich objavila na nemeckom ebay. Pán predajca bol perfektný, komunikácia s ním na výbornú (podotýkam, že v angličtine, keďže aj napriek mojej maturite z nemčiny, viem akurát tak Ich heisse Veronika a ich wohne in Bratislava, čo by asi na konverzáciu ohľadom možného zaslania na Slovensko nestačilo). Aj keď Fallon už mám zakúpenú v US a išlo mi hlavne o Deliu, nakoniec som sa rozhodla zobrať z balíčku aj Fallon, aby som mala dievčatá pokope. Bližšie si ich predstavíme už čoskoro, teraz spoločné fotky celej kolekcie.


Edeline, Ashlyn, Blair a Courtney

Delia, Fallon a Genevieve

Genevieve s Derekom





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....