piatok 19. augusta 2016

Barbie The Look Sweet Tea - Carly II.

Zákonite po Carly I. musela prísť aj Carly II. ako iste viete, mám túto bábiku už od konca apríla, ale vybalila som ju len začiatkom augusta, ale konečne článok o nej. Mnohí už túto bábiku máte tiež, krásne fotky jej urobila Hanneton či Katka, ktorá článok zverejnila práve dnes, kedy toto píšem, ale kedy to vy uvidíte, to netuším. Obe dámy túto slečnu zakúpili v Hamleys, kam by som sa strašne rada išla pozrieť.

V deň príchodu. Fotky ste mohli vidieť aj spolu s Davidom.




Ľubkova



Carly II s Carly I

Ľubkova s Carly I.

Vonku. Už som sa zľakla, že na žiadnej fotke nebude kabelka, ktorá je reálna koženková





Náramok

Nezvyčajný čierny lak a sandálky

Koláčik?


Čajík?







V mobile sa mi tieto dve fotky zdali hrozne presvetlené, teraz sa mi zdajú najlepšie.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....