streda 10. augusta 2016

2014 Barbie The Look Red Carpet Magenta Gown - Hayden

Podobne ako Annelie aj Hayden, ktorej som jemne pozmenila meno som dostala od Terky. Táto Aphrodité sa mi neskutočne zapáčial práve na jej fotkách a už dosť dávno mi ju ponúkla, ale prišla až teraz spolu s krásnou Goddess. Fotky u Terky nájdete tu.

Pôvodný stav. Terka kúpila bábiku bez šiat a náušníc, šaty mi trochu chýbajú, keďže takto je jedinou Look u mňa bez pôvodných šiat, ale to nevadí. Aj tak je úžasná.

Moja Hayden






Emmka si nemohla nechať utiecť príchod novej kamarátky.






Na von som ju prezliekla zo šiat do košele od Style Raquelle, džínov do Style Barbie, kabelka je od Fashionistas Tropical Raquelle a topánočky sú z Basics setu 1.5.
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....