piatok 12. augusta 2016

Fashionistas č. 20

Sobotu 11.06. som takmer celú zasvätila bábikám. Ono nakoniec som sa večer dozvedela od Ľuba, že to bol aj medzinárodný deň bábik alebo niečo také. Ráno v túto sobotu som si šla na poštu po Gemini, po ceste z pošty som nafotila Evitu v šatičkách od Ivky a Edeline.

Okolo obeda som vyrazila za zberateľkou Zuzkou, ktorá robí v Petržalke po pretelenú Fashionistas č. 20 pre Ivku. Je pretelená na telíčko od Fashioistas č. 25 a tak som mala možnosť poobdivovať telíčko "Fashionistas petite". Po obede som sa vybrala zháňať ďalšie Fashionistas č. 20 a aj jednu setíkovú. Najprv som sa vybrala do AllToys Avion, kde som 20 ešte videla nedávno, ale už ju nemali, tak som zobrala aspoň blonďavú Goddess pre Terku a spolu s ňou som navštívila aj AllToys v Bory Mall, kde sa mi jednu Fashionistas č. 20 podarilo zohnať a začala dilema, nakoľko mali záujem aj Heňa aj Tom. Heňa ju napokon ako pravá lady prenechala Tomovi a tak obe Fashionistas č. 20 poputovali bývať do Prahy. No dosť mojich rečí, fotky:

Ivkina slečna


Tomova slečna
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....