pondelok 22. augusta 2016

Waris s novým účesom

Krátko po troch rokoch, čo mám túto bábiku som sa od Ľuba dozvedela, že ona má vo vlasoch sieťku, to som musela samozrejme preskúmať, sieťka sa mi rozpadla v rukách a pôvodný účes sa trochu zmenil na také vybuchnuté neupravené afro, čo sa mi skoro vôbec nepáčilo. Preto som sa rozhodla vlásky úplne rozrobiť. Bábika však má vlasy zalepené hlavne na vrchu hlavy, ale kvôli kučierkami som jej ich moc nezmývala, tiež by sa mi páčilo, keby trošku viac padli, lebo takto odstávajú, ako boli zopnuté v gumičke, ale páči sa mi takto viac.





Spolu s Vikyho, ktorá má ešte pôvodný účes. Táto bábika bola aj prvá Mbili v mojom živote a prišla k nám deň pred druhou dovolenkou na Cypre v roku 2013 od Ivky zo Žiliny.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....