streda 24. augusta 2016

Balík z US 2/2016

Tak teraz si skrátene predstavíme druhý balík z US pre tento rok. Okrem jednej slečny (Basics model 05) sú všetky kupované v priebehu minulého roku, čo je u mňa už úplným zvykom. S týmto balíkom som si vytrpela svoje, na colnici bol viac ako mesiac a mala som oň slušný strach, na šťastie všetko dopadlo ako malo a slečny dorazili priamo ku mne domov.

Balíček počítal tentokrát Nishu pre mňa, dve slečny z kolekcie Fashion Fever, model 05 pre Nikol, Opera Sydney House Barbie a Look City Shopper Mbili. V obálke je kabelka pre Sochu Slobody, ktorej chýbala a kabelka pre Style Raquelle, ktorú sa mi ihneď po vybalení podarilo vonku stratiť a nenájsť :-(

Klára sa dočkala svojho vynovenejšieho ja

K Landmarkám pribudla konečne Sydney

K City Shopperkám pribudla posledná


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....