štvrtok 11. augusta 2016

Keď modelujem

Tak ako Viky pričuchol k Barbie, tak som aj ja trochu pričuchla k modelovaniu. Toto je môj druhý model, ktorý som postavila úplne sama. Prvý bol neskutočne jednoduchý začiatočnícky modelíček Fokker III. Potom ma uchvátili na výstave modely z rozprávky Cars a kúpila som si Porshinku, tú mi však pomohol dostavať Viky. Francesca som si chcela postaviť sama. Pri poslednom kolese som mu žiaľ ulomila nápravu, ale inak som na neho hrdá.

Návod


štyri rámiky

Z vystrihovania a začisťovania dielov som mala spočiatku riadny strach, lebo nesprávne odstrihnutie a je to celé v háji, ale zvládla som to.



Nálepky, nie sú to poriadne dekály, sú to naozaj nálepky.

Ulomená náprava





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....