nedeľa 14. apríla 2019

2019 Barbie® Mermaid Enchantress™ Doll - Misty

Táto bábika má ako pomerne každá u mňa svoj príbeh. Už minulý rok, keď bola táto séria predstavená som si pomyslela, že by bolo super, keby druhá bábika z tejto série bola morská panna. Ja ich proste milujem a vyzerá to tak, že aj milovať nadovšetko budem.
Už ani neviem, kedy sa moje želanie potvrdilo a bolo oficiálne vyhlásené, že druhá séria z Mythical Muse série bude teda morská panna. To bolo u mňa radosti, ale aj zároveň aj trošku obáv ako bude vyzerať a či sa mi bude páčiť. Nakoľko žiaľ, v poslednej dobe kreativita Mattelu a moje zaujatie okrem Carlylových produktov je takmer na nule.
Potom prišla správa, že bude mať tvár Goddess, čo som si hovorila, že tak to bude pecka a potom prišli prvé promo fotky a ukázalo sa, že má tvár Claudette 2014, čo bolo pre mňa oproti Goddess poriadnym sklamaním. Tiež nebolo isté, či sa bude predávať u nás. Tiež, keď sa objavila, vyšlo najavo, že má baletné chodidlá, čo ma ale zase lákalo, lebo takú bábiku ešte nemám, keďže nevlastním žiadnu baletku.

To zmenil deň žien. Bol piatok, popludní, deň žien, takže u nás na predajni bolo minimum ľudí a ja som dostala upozorenie na facebook, v ktorom Miška zdielala, že túto bábiku majú na Alze a že si ju už aj kúpila, tak som otvorila Alzu a mali posledné 2. Kým som sa rozhodovala, či mi to z rozpočtu vyjde/nevyjde a zároveň sa dohadovala s drahým, tak sa bábiky samozrejme predali. Ako hovorí moja mamka: Kto váha, ten nežere. V ten deň mi to bolo dosť ľúto a aj keď som dostala krásnu ružičku a čokoládu, bola som stále dosť taká, že no hm...

Potom som začala bábiku viac skúmať a nebola som kvôli tej tvári úplne o nej presvedčená, že asi do nej nepôjdem, ale ja som váha váhavá, potom som si hovorila, že neskôr ju budem za ťažké peniaze zháňať zo zahraničia, až som sa rozhodla, že teda, ak sa ešte objaví na CZ/SK trhu, že pôjdem do nej, lenže neobjavovala sa.

Potom prišla sobota, 16. 03., deň narodenín najúžasnejšieho muža na svete, ale ja som musela ísť do práce, takže keď mi ráno prišiel e-mail od Alzy s tým, že ju opäť naskladnili, bola som už hore. Rozklila som ponuku a mali všeho všudy tieto bábiky v ponuke "až" dve. Neváhala som. Dokonca sľubovali, že bude v nedeľu k odberu. V nedeľu máme otvorené do 20tej, tak som si povedala, že po práci pôjdem do Alzy po ňu, že zájdem na stanicu, kde je teraz veľká Alza a kde som si nechala bábiku teda priniesť.

V nedeľu ma trošku vystrašila smska, kde mi písali, že zásielka sa opozdila, nevadilo mi, že by sa opozdila, ale bála som sa, že či ju vôbec budú teda mať, nakoľko Monike iný obchod objednávku stornoval práve kvôli tomu, že bábiku nemali, ale nakoniec mi ešte v ten deň prišla druhá smska, že si bábiku môžem ísť vyzdvihnúť. Tak som sa zdvihla a keďže už predtým som bola dohodnutá, že najúžasnejší kolega Minko L., ktorý zhodou okolností tiež býva v Senci zoberie z práce autom, tak som ho išla poprosiť, či by sme sa po práci mohli zastaviť ešte v Alze. Neskôr som zistila, že budeme musieť ísť do Alza drive, v ktorom som nikdy nebola ani ja, ani on, ale zvládli sme to, bábiku sme vyzdvihli a aj napriek spodnej uzávierke mostu SNP sme našli cestu do Senca.

Ešte pred mojimi fotkami vám sem dám fotku nahej bábiky stiahnutú z ebay, nakoľko ja som bábiku nevybaľovala, keďže som sa s drahým dohodla, že ju dostanem ako vianočný darček a po tých troch týždňoch, čo ju mám doma ani neviem, či ju vôbec mienim vybaliť. Momentálne mám pocit, že skôr budem zháňať ešte jednu ale nahú, na hranie.

Bábika má teda napriek mojim vlastným pochybnostiam predsa len model muse telíčko s baletnými chodidlami.

Prvé fotky teda vznikli v nedeľu, asi okolo 22tej večer, len kvôli tomu, aby som vám ju mohla ukázať na facebooku. Občas si pripadám ako ľudia, ktorí majú potrebu s prepáčením postovať aj svôj obsah toalety a dosť sa na seba za to hnevám, ale keď mám radosť, tak mám aj nekonečnú túžbu sa o tú radosť podeliť a na facebooku je to pre mňa úplne najpohodlnejšie.



Na druhý deň, teda v pondelok 18. 03. , som mala voľno a zasvietilo nám aj krásne slniečko a mohla som teda krásnu nafotiť pre vás.






Do tváre ma úplne dostala, myslím, že ako jedna z mála zberateľských bábik z posledného obdobia má skutočne krásnu súmernú zberateľskú maľbu, s ktorou som na 100% spokojná.


Priznám sa, že samotný návrh kostýmu sa mi páči o čosi viac ako u Mermaid 2012, nakoľko použili menšie očká prichytené cez stred, ktoré sa tým pádom nemajú šancu preklopiť na druhú stranu, čo sa mi pri Madison stáva, tiež sa mi páči menšia plutvová časť vychádzajúca až pri chodidlách. Je to pre mňa taký klasickejší vzhľad morskej panny, ale farebná škála sa mi páči o mnoho viac u Mermaid 2012. Príde mi, že tak by vyzeral reálna morská panna a takto morská panna z rozprávky, ale to je len môj súkromný názor.

Opasok alebo ozdoba okolo pása alebo ako to nazvať má pripomínať koraly a možno v inej farbe by to bolo viac reálnejšie, ale beriem, že je to bábika a ešte k tomu fantasy bábika, takže to vôbec neriešim.

Podprsenka je tiež z plastu, ale aspoň je to ten nafarbený plast, čo má pôsobiť ako kov a trochu lepšie to pôsobí, ale keby jej zakryli poprsie výšivkou ako u predošlých dvoch zberateľských morských panien, páčilo by sa mi to viac.

Krabica spredu je vo veľmi podobnom dizajne ako bola krabica Unicorn Goddess z tejto série, je teda biela a vpredu je vyobrazená bábika, čo je taký hit poslednej doby, iné moje bábiky z podobnou krabicou tam majú iba nápis bábiky, trebárs Nisha alebo Mermaid 2012 či Pink in Panteone, od ktorých všetkých krabice mám v úschove.

Zadná strana krabice. Bábika sa radí medzi Gold Label®, aj keď na krabici priamo to nikde nie je deklarované. Akurát je tam, že ich je vyrobených menej ako 20.000 kusov pre celý svet, že je odporúčaná dospelým zberateľom a že nie je odporúčaná deťom pod 14 rokov a že balenie obsahuje bábiku, stojan a certifikát.

Krátky textík. Prekladať vám ho nebudem, aby som nehanobila krásu angličtiny, ale v skratke je tam toľko, že je to druhá bábika z tejto úchvatnej kolekcie, čo má oblečené, že jej vlasy sú pobozkané pastelovo ružovou s modrými melírmi a že doplnky sú inšpirované morskými pokladmi. Proste žiadne informácie, bez ktorých by ste neprežili Smějící se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....