štvrtok 18. apríla 2019

Moje akvárium

Ahojte Usmívající se Občas, ale fakt len občas mám odvahu pustiť sa do hromadného fotenia. Tu to začalo tým, že som niekomu chcela vyfotiť zberateľské morské panny, však sú zatiaľ tri, z toho dve mám v originál krabici, takže žiaden problém, žiadne stylovanie, lenže lenže potom prišlo osvietenie, čo takto pofotiť všetky moje morské panny. No to bol nápad. Ako odo mňa, ale keď som sa už na to dala, tak tu to máte:



Moje morčiatka

Deti

S farebne meniacimi sa vlasmi alebo melírom

Svietiace

Bublinkové

S farebne meniacimi sa prvkami na plastovom základe, náhrdelník, plutva, podprsenka, chvost...

Morské panny s gumovými telíčkami.

Jediné dve morské panny s tvárou Kayla/Lea 2000.

Tie, ktorým sa z chvostu dajú urobiť šaty. Každá je ale iná, čo sa týka chodiel aj vyzliekateľnosti. Merliah sa dá plne vyzliecť, Romi vôbec, Aila sa dá vyzliecť, ale má plastovú podprsenku.

Jewel Hair Mermaid Teresa a Midge

Dve predstaviteľky z jednej série, konkrétne Dreamtopia 2016

Tie roky 90te

S tvárou Superstar 1976

Plne vyzliekateľné, akurát došlo k omylu, Bubbling sa nedá vyzliecť a mala tu byť jedna kočka, ktorá sa dá celá vyzliecť. No chybička se vloudí.

S meniacou sa farbou plutvy

Celoplastové posaditeľné

Neposaditeľné

Čiastočne vyzliekateľné

S tvárou GG 1998

S tvárou Summer 2003

S tvárou Mermaid/Fairy 2004 (inak túto vysoko usmiatu tvár mám veľmi rada, škoda, že ju má len málo bábik)

S tvárou Barbie 2005

S tvárou Millie 2013


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....