pondelok 8. apríla 2019

Dvojičky

Ahojte Usmívající se Dvojičky sú pre mňa fascinujúca téma už roky. Moji bratranci sú dvojvaječné dvojičky a tým pádom sa na seba nijako zvlášť nepodobajú. Jeden z nich sa podobá dokonca na môjho tatina (sú to synovia jeho brata) a druhý na svojho staršieho brata, aspoň teraz. Neviem, či moja fascinácia dvojičkami začala u nich alebo niekedy neskôr. Kedysi som si dokonca priala porodiť dvojičky (toto ma už prešlo) a dnes po skúsenostiach, že sa mi plní aj to čo si len náhodne želania, tak si to už radšej neprajem. Ale dvojičky sa mi páčia a nejaké mi ostali aj v zbierke.








Dream Glow Teresa bola u mňa láska na prvý pohľad. Najprv som našla na ebay hranú, neskôr aj originál v krabičke, ale šla z tej krabičky proste von.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....