nedeľa 7. apríla 2019

Ikea nábytok pre bábiky

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme starý známy veľmi obľúbený nábytok z Ikea pre bábiky. Časti z neho môžte často vidieť u Katky Zmrzlinky alebo u Mary. V čase, keď som ho kupovala pre Mary, som si nemyslela, že ho raz kúpim pre seba. Približne pred rokom, niekedy začiatkom roku 2018 sme sa však s drahým vybrali do Ikea a tam som si ho kúpila. Avšak som ho nevybalila, nakoľko potom prišla naša kríza, potom problémy s maminou, potom prvé sťahovanie, potom návrat, druhé sťahovanie a nakoniec som ho začala zháňať nedávno. Niektoré moje veci, hlavne, čo sa týka bábik však ešte stále nemám vybalené a sú v krabiciach, inak to nebolo ani s touto sadou. Myslela som si, že je na jednom mieste, ale keďže som ju tam nenašla, myslela som si, že je v pivnici (aj keď podvedome som si hovorila, že tam by som ju nedávala), ale drahý sa bol previesť na bicykli a povedal mi, že nie, ten nábytoček nie je ani v pivnici a potom a čo tá krabica pod posteľou a ja pod posteľou je nejaká krabica? A on, že áno, dal som ti ju tam. No čo na to povedať. Jasné, že nábytok bol v tej krabici.

Gauč má snímateľný poťah, ale aj pod ním je ružový.

Valentína sa mi svojou ružovou štylizáciou ku gauču hodila najviac.


Ešte som poriadne nezačala ani fotiť a už som od asistenta dostala jeho najobľúbenejšiu bábiku ako prídavok. Vraj prečo ju nikdy nefotím, keď je najkrajšia zo všetkým (ono to asi bude tým, že tento názor nezdieľam). Takže nanútene som pofotila aj Mirku.



V kartónovom obale od nábytku je veľmi veľa takýchto doplnkov. Dokonca aj okná a papagáj. Zatiaľ sme vybrali iba misu s ovocím. Mala by som ju asi vyfarbiť, ale nie som si istá, či mám vôbec ceruzky.


Srdiečkový vankúšik existuje aj v ľudskej veľkosti a ja sa pohrávam s myšlienkou si ho kúpiť.


Rozhodla som sa Valentíne skúsiť Mirkine šaty. To som však nemala robiť, nakoľko som tým vyvolala mikro partnerskú krízu, lebo drahý zazrel svoju najobľúbenejšiu bábiku nahú a jej šaty na inej bábike.


Môj asistent, keď práve neasistuje, ale hrá Solitaire na mobile Smějící se

Porovnanie telíčok s dvojitými kolennými kĺbmi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....