streda 10. apríla 2019

Opäť niečo z obchodov

Ahojte Usmívající se Som rada, že som vás ešte úplne neunudila a čítate moje články. Nadpis dnešného článku hovorí si myslím za všetko, tak poďme na to.

Dráčik OC Centrál, 28. 12. 2019


Coop Jednota Senec, 05. 02. 2019


Dráčik, OC Centárl, 06. 02. 2019




Pompo OC Central, 19. 02. 2019


Tesco Senec, 27. 02. 2019

Tričká vo výpredaji, už viete, že dve skončili aj u mňa.

AllToys Avion Bratislava, 28. 02. 2019

Mali aj všetky tohtoročné klasické Mermaidky.

Tejto nádhernej Dayi asi časom neodolám.


Ďalšia nádherná Daya

60te výročie a Iris Apfel Mermaid



Chlapci gumáci


Vysoká MTM basketbalistka


Speváčka je medzi zberateľmi veľmi obľúbená.

Priznám sa, že doplnkové oblečenie pre Chelsea ma veľmi prekvapilo, nakoľko oblečenie pre sestričku som nevidela v obchode snáď od čias Shelly v mojom detstve.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....