streda 17. apríla 2019

Obchodové

Ahojte 😌😊 Názov jasný, takže obchodové, to je tak, keď pracujete v nákupnom centre, kde sú rovno dve hračkárstva, ono sa to čoskoro zmení, keďže som v práci pre energie skončila. Nebolo to proste to pravé orechové, plus som objavila v Senci ponuku, ktorá ma rozhodne zaujala, ale o tom niekedy neskôr.

Dráčik, Senec, 15. 03. 2019








DOTW Filipíny


Dráčik, OC Central, BA, 16. 03. 2019


Dráčik Senec, 04. 04. 2019



Šatočky Disney som videla prvýkrát






Bábätko v jogurte? Vážne? Ako sorry, toto som nepobrala....ako to má byť niečo na štýl bábätko zo skúmavky?

Milujem tento kreatívny obchodík v Senci. Išla som do knižnice a nemohla som sa v ňom nezastaviť, majú tam okrem hračiek, papierníctva, kvetín aj trochu športového náčinia.

Dráčik, OC Central, BA, 05. 04. 2019

Vzadu za oblečením som vyhrabala ešte aj týpka z One Direction

V Centráli mali princezničiek viac ako v Senci. Na fotkách sa mi zdajú divné, ale reálne boli milučké. Asi by som si fakt mala uvedomiť, že neviem fotiť.

Pompo OC Central, 06. 04. 2019. Doplnky ma k spánku ma veľmi zaujali, keby macík nebol plastový, tak asi neodolám.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....