streda 3. apríla 2019

Madison v civile

Ahojte 😊 Nedávno som fotila moje dve Madison a od našej skvelej Moniky som dostala požiadavku, či by som ju nemohla nafotiť v civile. Ja ju zvyčajne aj mávam viac v civile ako v jej kostýme morskej panny, takže prečo nie.
Pri tomto fotení som si všimla, že sa jej už odliepajú mihalnice na jednom oku a keď som jej ich chcela opraviť, tak sa úplne rozpadli, tak som jej odlepila mihalnice aj na druhom oku a tak sú to aj posledné fotky, kde máš ešte mihalnice. Nie je mi to ľúto, od začiatku jej kúpy som vedela, že raz k tomuto dôjde.

V ten istý deň mi drahý zavesil nad posteľ aj našu staronovú dekoráciu.

Najprv dostala šaty a kozačky z dielne Hervé Léger.





V kompletíku z dielne Tima Gunna vyzerala tiež úžasne.






Tričko s detským motívom zhodila takmer okamžite zo seba

Po infatilnom tričku radšej žiadne!



V kompletíku od Top Model Barbie








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....