piatok 26. apríla 2019

Harleyka

Ahojte Usmívající se Séria Harley Barbie a Kenov sa mi veľmi páči, hoci u mňa skončil len dvojset a to kvôli úžasnému Kenovi, práve preto Barbie z tohto setu fotím veľmi málokedy a dokonca som zvažovala jej predaj. V skutočnosti je o mnoho krajšia ako na mojich fotkách, keďže ja som nedokázala spracovať jej dymové líčenie. Napriek tomu budem veriť, že sa vám fotky budú páčiť.

Tvár Aphrodité 2008 ma celkovo nijako zvlášť nenadchýna a konkrétne táto bábika sa kvôli dymovému líčeniu a tmavým očiam veľmi zle fotí a oči pôsobia ako jedna čierna machuľa.

Telíčko je model muse s kĺbmi v kolenách, ktorá mám len na tejto bábike a s pírsingom v pupku. Áno, ten je tam od výroby.



Na tejto bábike ma okrem telíčka veľmi baví aj oblečenie, ktorá má funkčný zips na bunde, čo sa u Mattelu až tak často nevidí.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....