piatok 12. apríla 2019

Top Model

Ahojte 😊 Názov je jasný. Túto kolekciu/tieto kolekcie som chcela nafotiť už dlhšie, ale akosi som sa k tomu doteraz nedostala. Tieto kolekcie som sprvoti svojho zbierania nijako zvlášť nepostrehla, kým som nedostala svoju prvú a to Top Model Hair Wear Teresu, ktorú mám od Terky. Od vtedy mám k tejto sérií taký hybridný postoj, chcela som ich všetky (aj ich teda mám), ale nemuseli byť u mňa v pôvodnom stave a teda niektoré ani nie sú, ale dosť mojich rečí, fotky:

Tieto série vyvolávajú medzi Barbie verejnosťou rozporuplné pocity. Táto séria/série sú oficiálne zaradené do "playline", teda mimo zberateľských Barbie, ale je tam veľké ALE, ako jediné playline:
1. majú model muse telá
2. majú zberateľské tváre
3. tvár MOTM Nichelle nebola nikdy použitá v playline, mimo Top Model

Za zaradenie do playline:
1. dostali mená postáv Barbie a jej kamošiek: Barbie, Teresa, Summer a Nikki
2. nemali certifkát

Top Model Hair Wear

Top Model


Top Model Resort

Barbie dostala tvár Mackie, čo nie je nijako zvlášť neobvyklé.

Summer dostala tvár Steffie.

Teresa dostala tvár Lara/Ana, ktorá má výraznú zberateľskú maľbu. Sú často kritizované kvôli ofinám, čomu sa nedivím.

Nikki má v tejto sérií tvár MOTM Nichelle, ktorá nikde inde použitá v playline nebola.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....