utorok 16. apríla 2019

Holiday 2018 AA playline - Jera

Ahojte Mrkající Dnes si predstavíme 6ty môj prírastok tohto roku. Keď som išla po ten piaty, do pobočky zásielkovne v nákupnom centre, kde pracujem, zastavila som sa aj v Dráčiku a tam konečne mali aj černošskú verziu a aj keď oči nie sú úplne dokonalé, zobrala som ju so sebou a keďže som už mala jednu bábiku a ešte aj veci na angličtinu, nechala som ju dočasne v skrinke v práci s tým, že ju cez víkend odtiaľ vezmem, čo sa mi nepodarilo, lebo sa mi do toho priplietol ešte 7my kúsok tohtoročný, ale o tom neskôr.
Bábiku som zo skrinky domov teda zobrala v piatok 22. 03., tesne predtým ako som išla na vlakovú stanicu po Nikol, ktorá strávila u nás v Senci víkend, o tom ešte viac, keď si od nej vypýtam fotky, čo nafotila.

Bábiku som rozbalila v nedeľu, 24. 03., ale pofotila som ju až nedávno, na prechádzke s drahým, 30. 03.



Trochu som nepochopila prečo tejto bábike dali na krabičku staršie Fashionistas, ale nevadí.

Vonku


Tu môžete vidieť aj vlak





Topánočky

Kabelka je síce plastová, ale sviatočná, s mašľou


Vlásky sú do pol chrbta a nie sú nijako zvlášť husté, ale ani riedke, tak akurát.


A ešte jedna záverečná v zlatom daždi.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....