piatok 9. mája 2014

2012 Barbie in a Mermaid Tale 2 - asia mermaid - Mary

Táto bábika bola mojou piatou v zbierke a pamätám si na ňu mimoriadne dobre, preto že hoci bola piatou ona odštartovala tú naozajstnú vlnu zberateľstva, ktorá vo mne zahorela a horí a bude horieť...
Dlho som ju chodila obdivovať do Dráčika v Auparku, kde som vtedy robila v potravinách Terno v Auparku...dlho som sama v sebe bojovala (nevediac, že existujú zberateľské Barbie a zberatelia Barbie) či si ju kúpiť, či už na to nie som stará a podobne...môj vtedajší partner Viky videl, že ma niečo zhrýza...chvíľu som sa pred ním hanbila (nevedel, že už nejaké bábiky mám - mala som ich u maminy v BB), ale keďže som odjakživa z neho cítila, že jemu môžem dôverovať, priznala som sa, čo je vo veci. Povedal mi na to túto pamätnú vetu: Ak sa s ňou budeš hrať, tak si ju kúp!
A tak som si ju kúpila...a odštartovalo to šialenctvo....z 5 sa za necelé 2 roky stalo 102 :-) Ale už Mary...Mary je z filmu Barbie in Mermaid Tale 2, kde hrá morskú kamarátku Merliah...zo všetkých bábik sa mi páčila najviac. Má tvár Raquelle.

Obrázok z filmu

Keď som začala robiť tento článok na blog, mala som pocit, že černošská bábika sa u nás nepredávala a tento obrázok z katalógu mi to iba dosvedčil

Celá séria


krabička zozadu




Keď som si kúpila Mary, tak som vedela, že tieto bábiky sú color-change, ale močila som ju v sprche skoro hodinu, kým som došla na to, čo sa má meniť....ona veľmi zle reaguje na tú zmenu teploty...niekedy je to s ňou trápenie....takže mení sa farba kvetiniek na jej chvostíku...za tepla splývajú s farbou chvosta (tu ich kúsok vidieť ružovšie, ale keď je úplne teplo dosiahnú úplne zelenú farbu)

Kvietky za studena, niektorým sa nechcelo vyfarbiť sa ani za mojej úpenlivej snahy


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....