sobota 17. mája 2014

Lara/Ana 1998

Myslím, že v tomto roku som sa už s bábikami asi veľmi nehrala, keďže pred dvomi rokmi na 10te narodeniny som dostala svoju druhú a aj na detstvo poslednú ozajstnú Barbie. Lara sa u mňa podobne ako Mackie vyskytuje 4 exemplároch, čo je na túto veľmi obľúbenú tváričku pomerne málo. Presne tak ako u Mackie, sú tri krásky zberateľské, všetky z rady Basics Barbie a jedna je playline z rady Top Model...všetky majú telo model muse :-)

Terez, Pauli, Lara a Kiara



Výrazne podobné

Výrazne odlišné

Tri zo štyroch mojich Lár majú rovnaké topánky :-) A tie topánky skutočne nemám rada :-(

Tri z mojich Lár majú pokrčenú ľavú nohu a vystretú ľavú ruku

Lara & Terez

Terez....aj napriek neposednej ofine patrí k mojim miláčikom....možno preto že je úplne nečakaný darček...možno preto že je nádherná...

Kiara...myslím, že sa mi ju konečne podarilo zachytiť tak, ako skutočne vyzerá...je úžasná

Na tejto tvári sa mi páčia tie mierne predĺžené oči...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....