nedeľa 4. mája 2014

Fashionistas Hollywood Divas Sassy - predstaví Catalina

Ako už zaradenie do rubriky hovorí, toto sú ďalšie šatičky od Ivky. Majú trochu zaujímavý príbeh. Dlho predlho predával na bazoši p. Peter Diane von Furstenber v týchto šatách. Nakoniec padla na 20 euro. Ivka sa v tej dobe zapáčila DTOW Italy, ale bola pre ňu pridrahá a tak zobrala od p. Petra Diu, ale čo osud nechcel, potom objavila DTOW Italy v krabičke za skvelú cenu a tak kúpila aj ju. Diane mala vyrovnané vlasy a Ivka ju nakoniec predala. Keď som sa však dozvedela, že tú Diane z bazošu kúpila práve ona, poprosila som ju o šaty, v ktorých bola predávaná.
Tieto šaty mi boli hrozne povedomé a mala som pocit, že som ich videla nea nejakej dive, skúsila som vyhľadať a bolo to tak. Až na fotke Divy som zistila, že im chýba spona, ale mne to vôbec nevadí. Tieto úžasné šaty Vám teraz predstaví Catalina. Ešte pridám aj fotky bábik spomínaných v predstavení.

Šaty sú v skutočnosti krátke, len je na nich prišitá sifónová sukňa, ktorá ich robí dlhými :-)





Šaty zozadu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....