pondelok 5. mája 2014

Morská panna kamarátka Luminy oranžová

Táto bábika zatiaľ nemá meno, keďže som nevidela film, z ktorého bábika je :) Pôvodne som zmýšľala podľa promo fotiek kúpiť modrú kamarátku, ale keď som videla tie modré očné tiene na živo, zhrozila som sa a vybrala som si ružovo-oranžovú. Prispel mi na ňu brácho ako som už spomínala, ktorý sa zastavil 1. mája v Bratislave. Keďže so mnou nebol na Vianoce (chodí robiť na polročné turnusy do Holandska), tak mi dal "vianočné". Suma bola dosť fajn na to, aby som si vybrala buď jednu drahšiu Barbie alebo dve lacnejšie. Pôvodne som rozmýšľala nad Style Teresou, potom nad Red Carpet Mackie, ale mali "len" zelenú Aphrodité a tak som zvolila voľbu dvoch lacnejších bábik :)

A trochu reklamy

Princezná Lumina, priznám sa, že bábika ma nijako zvlášť neoslovila


Môj nádherný darček


Po vybalení

Hrebienok sa zasunie do chvostíka




Ozdoba vo vlasoch je zaujímavo riešená, na spodu hlavy je diera, z ktorej vidieť len prvú guličku

Na vrchu hlavy je diera tiež

Účesy, účesy...ach tie účesy








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....