streda 7. mája 2014

Beach Summer 2014 - Petra

Priznám sa, že keď som uvidela prvé fotky tejto série, tak mojou favoritkou bola Raquelle, ale akosi som tušila, že sa nebude predávať u nás. Potom som reálne zazrela v obchode Barbie a Summer a Summer sa mi zapáčila a nechcelo sa mi 10 dolárovú bábiku preplácať dovážaním zo zahraničia. Takže keď prišiel bráško s jeho nečakanou finančnou injekciou, bola Summer na mojom zozname. Samozrejme bábika nesie meno po ňom. Peťa má tvár s rokom 2011, ale o akú tvár ide, naozaj netuším...pretože v playline tvárach som slabá ako 3x vylúhovaný čaj. Telo má rok 2013, dosť sa podobná na telo 2009, ktoré majú Hairtasitcky, tiež má neohybné kolená, ale toto telo nemá vyrysované nohavičky a má silnejšie boky a nohy sa nedajú vôbec rozkročiť (resp. po roztiahnutí idú hneď k sebe). Ak by ste niekto vedeli názvy tváre a tela, pokojne mi napíšte do komentu. Budem vďačná!

K tejto sérii bol vyrobený aj bazén :-)

Ale už moja Petra

Krabička odzadu....neviem, prečo na nej chýba Teresa

Peťka má už tiež tie guľatejšie očká, ale na nej to nie je až také okaté ako pri Sarah




Peťka má krásny odtieň vláskov....vlásky sú veľmi jemné a nie nijako extra bohaté...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....