utorok 27. mája 2014

Leda tak ve snu

Dnes mám veľmi zlý deň, vyhodili mi kolegyňu z práce a druhá odchádza vo štvrtok, takže z pôvodnej zostavy 6 ľudí v kancelárii budeme razom 4. Čo je síce viac práce a tým aj trochu viac peňazí a viac peňazí je viac Barbie v mojom príade, ale aj tak ma dnes rozveselili iba moje snové bábiky a pretože ja sa za svoje sny nehanbím, rada sa s vami o ne podelím, nech sa môžete pokochať.

Kočeny išli momentálne so svojimi cenami do výšok, ktoré sú pre mňa momentálne nedostupné

Pre mňa spolu s Umou jedna z najkrajších bábik s touto tvárou...

Pre mňa jedna z najdokonalejších Lár

Blond Lara by nemala v mojej zbierke chýbať a ja si myslím, že by to mala byť práve táto...

Najkrajšia morská panna...raz bude moja, otázkou ostáva, kedy...ale raz sa zatnem a našetrím si na ňu....možno mi niečo prispejú moji milovaní rodinní príslušníci na 30tku :-)

Najdrahšia morská panna

Do tejto úchvatnej nádherky som sa zamilovala iba dnes a to vďaka mojej super Ivuške. Obávam sa, že s ňou to ale nebude mať taký rýchly priebeh ako Mexicom, ktorá je už podľa všetkého na SVK colnici.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....