utorok 20. mája 2014

DOTW Sumatra/Indonézia 2008 - Uma

Týmto článkom asi mnohých z Vás neprekvapím, keďže je už známe, že táto nádherná bohyňa dorazila aj ku mne. Priznám sa, že sa mi vždy páčila a obdivovala som ju tak u Terky, u ktorej má o mnoho civilnejšiu podobu, tak u Zuzky.
Meno Uma má prepožičané od Blanky, ktorá ju mala a pomenovala ju takto :-) A mne to k nej odjakživa sedelo. Bábika prišla ku mne rozbalená, ale vyzerá úplne neporušene. Má prekásnu maľbu a dokonalé vlásky, už dlho som nevidela tak nádherne husté a dhé vlasy na Barbie, takže som z toho celá paf. Jedine mi chýbajú k nej originálne topánočky. Umu som odkúpila á prekvapenie od Ivky :-) A veľmi jej za ňu ďakujem. Je to jedna z najkrajších bábik, ktoré od nej mám a aj jedna z najkrajších celkovo v mojej zbierke.
Dosť som sa bála, keď mala prísť, som narazila na články, kde bolo písané, že na fotkách je super, ale v skutočnosti až tak neoslovila. Ale na pošte som zistila, že to rozhodne nie je môj prípad. Uma je ešte krajšia ako na fotkách, je dokonalá, prekrásna....som neskutočne rada, že ju mám, lebo hoci sa mi vždy páčila, nidky som nemyslela, že sa objaví u mňa a som aj rada, že poteším Mary, lebo rozšírim svoje DOTW

Pre mňa jedna z najdokonalejších Barbie

Vlásky majú pôvodný účes a priznám sa, že vlnité sa mi páčia viac ako vyrovnané


Spodok šiat

Náhrdelník je prišitý o šaty, takže zatiaľ ani žiadne prezliekanie

Tie dokonalé vlasy

Keďže korunka aj náhrdelník sú ešte pripevnené, tak ju zatiaľ nemienim nijako meniť a dokonca ani prezliecť :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....