nedeľa 4. mája 2014

BB 002*07 - Vanessa

Priznám sa, že na kúpou tejto bábiky som sa reálne začala zaujímať vtedy, keď som si kúpila Angie. Predajkyňa mala v ponuke aj túto. Ivka mi neskôr písala, že si chce kúpiť túto bábiku a že napísala práve tejto predajkyni...zaúpela som...ale Ivi zohnala o niečo krajšiu Aphrodité a túto posunula mne a tak vám môžem predstaviť Vanessu. Jediným sklamaním je, že má na čielku malú čmuhu, ktorá tam je od výroby.




Do tváre mi príde hrozne milá

Podobne ako Čou aj Vanessa má rovné výklopné nohy.


Vanessa je mojou treťou Aphrodité a aj poslednou, ktorá mi chýbala v kolekcii Basics

S Vierkou nemajú okrem postavenia rúk veľa spoločného.

S Lauren (majú rovnaké fialkavé oči)

V BB002 sú tri dievčatá s bledo modrými džínami, ja mám zatiaľ len dve :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....